I’ve fought a battle for my life in many ways.

2009-04-02 @ 17:34:49
Kom hem från valbo för en stund sedan. Det blev nån timme där. Jag testade harembyxor och det blev ett par med hem också, ett par svarta såklart. Men var sugen på gråa också, men kanske kan köpa de senare. Sedan köpte jag även en bikini, de hade nyss plockat upp dem typ. xD haha. Se bilden. Jag gillar den asmycket, sjuktsnygg ju!!! Det blir fint till sommaren, hihi. Hittade en fiin tröja också, men den blev det inte denna gången. Kanske senare... Var in på Ikea också och kikade, jag tänkte köpa ram/ramar men det blev inget av. Väntar nog tills efter att jag fixat mitt rum. Men jag köpte ju byxorna jag åkte in för, gött.

Nu sitter jag här och lyssnar på schlager, och saknar finalhelgen lite för mycket. Rosakärlek. <3 hihi. Annars gör jag inte mycket, ingenting faktiskt. Väntar på maten som mor inte ens börjat med än, haha. Får se vad som händer resten av kvällen...

Pusshej!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback