Jag vill ha sommar nuuuu.

2009-04-10 @ 23:22:46
Dagen börjar gå mot sitt slut nu alltså och jag har inte bloggat något alls. Men lite info ska ni få om min dag iallafall...Så, here we go!!

  • Sjungit Singstar så det står härliga till. :D Alla låtar  + medleyn på Svenska hits schlager- och Sjung med Disney-skivan... Väääldigt kul ju!!!
  • Försökt klippt film, men det gick inge vidare alls så vi gav upp... Lagt över alla mellofilmer på min dator, wohoo!!!
  • Kollat på Så ska det låta, Talang 2009 och Singing Bee..

Nu sitter vi med varsin dator här. Och det är sommarplanering på G, wohoo. Alltså, denna sommar kommer bli så bäst ju!!! Jag börjar fundera på när jag kommer vara hemma, hmm. Inte är det så ofta iallafall. Yeah! Nu ska jag kika runt lite här och se vad jag missat under dagen! :P

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback