Klockan är över tolv...

2009-04-04 @ 00:09:03
Yes, då var det slut på min dag då, haha. På kvällskvisten här så blev det mycket tv-tittande. Mamma, Robert och syster kom hem med mat strax innan halv åtta. Så vi kollade på postkodmiljonären medans vi åt. Sedan blev det Talang och efter det Berg flyttar in. :D haha, riktigt kul. Jag spelade ju såklart in Så ska det låta, både Sara Löfgren och Shirley Clamp var ju med. Jag och Micke var på inspelningen, så jag vet hur det slutar och programmet är bara så braaa, men ska checka in hur allt blev tillslut nån dag här. Och jag har pluggat lite lite grann också, heja!! Får se till att det blir mera imorgon.

Morgondagens planer:
• Träning 10.15-11.15.
• Vårmarknaden på stan, om jag orkar efter träningen...
• Släkten kommer vid tre typ och firar mig.
• Också måste jag plugga...

Nej, nu tror jag faktiskt att jag ska kika igenom allt en sista gång och sedan sova. Sov så gott allihopa. Och tack än en gång för alla gratulationer!!! ♥

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback