Längtar...

2009-04-22 @ 19:35:47
Leona Lewis låt Run spelas för fullt och har gjort sedan sist jag skrev. Och jag har suttit här hela tiden och glott runt. De senaste timmarna här så har jag gått igenom inlägg här på bloggen från sommaren 2007 och 2008. Gud vad mycket fantastiskt man har varit med om, vilka minnen det finns alltså. Det är ju helt ofattbart, jag har ju gjort så sjukt mycket. Det roliga är att jag trodde inte sommarn 07 skulle slå sommarn 06, men det gjorde det. Och att sommarn 08 inte skulle slå sommarn 07 men även det gick. Och jag vet att sommarn 09 kommer slå sommarn 08, det kan jag säga redan nu. Fast kanske inte i att åka runt mest och sådära, men i gemenskapen och allt sånt där mysigt!!! Sommaren kommer bli så bäst alltså... Jag längtar något enormt.



S o m m a r e n  b l i r  K ä r l e k .

Kommentarer
Postat av: Mikael

Verkligen, jag längtar som en galning <3

2009-04-22 @ 20:02:10
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback