Light up, light up...

2009-04-23 @ 11:05:37
Jag har faktiskt hamnat här igen...

Jag var väldigt seg imorse alltså, mamma väckte mig innan hon drog vid halv sju typ. Kom upp, duschade och stressade i mig frukost. Tog mitt pick och pack och trallade mot skolan, vi skulle mötas där vid åtta. Kom fram då och inte en jäkel där. xD hahaha. Men en till från gruppen, Erika, kom strax efter mig. Vi satt där en kvart och vänta på de andra men ingen dök upp så vi for in till Gävle. Var på studiebesök hos Värdeskaparna, bara vi två, det var lite pinsamt menmen. Vi satt där och pratade med en jättetrevlig tjej, om hur de jobbade där och med vad. Sedan en liten rundvandring i byggnaden, blev klar efter ungefär en timme. Då åkte vi hemåt igen och nu sitter jag här, har mest bara hunnit plockat ur diskmaskinen.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu men ska iallafall tillbaks till skolan till ett, har info&layout då och läraren ville ha alla där för hon ska gå igenom den muntliga presentationen. Nu ska jag ta och rita en liten skiss på hur mitt rum ska se ut efter tapetseringen, svårt fan. xD

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback