Lite stolt över mig själv.

2009-04-08 @ 21:53:32

Jag har hunnit med en del sedan sist. Det blev lite mat... Potatis, korv och skinka igen, mums. Jag och syster var iväg en snabbis till pappa också. Mamma skjutsade oss och var då förbi statiol och hämtade ut våra väskor som vi beställt från Fitness Magazine, snygga ju. Men iallafall, hos pappa så la jag över lite filmer på en skiva så nu blir det med imorgon. Och försökte med att anmäla mig igen, men det funkade inte alls. Så vi ska testa med mammas bankkort sedan om det funkar bättre, annars vette tusan hur jag ska göra alltså, hmm. Hemma igen efter åtta tror jag typ...

Sedan har jag även suttit med lite plugg här. Både historian och religionen. Och vet ni, jag blev klar med en uppgift i vadera. Historieuppgiften skulle ju egentligen in i fredags men jag fick lite mer tid på mig och jag blev klar för en stund sedan här. Så himla skönt. Och religions uppgiften ska in senast fredag, så det känns gött att jag gjort klart den redan, för jag har ingen mer tid nu. xD haha.

Nu gör jag inte mycket alls, tänkte ta och skumma igenom en bok vi fick på pedagogiskt ledarskapen. En tjock bok, men jag måste för den lär vidare till en annan nästa vecka. Heja!!! Nu ska jag kika igenom den.. Hörs senare igen innan jag släcker ner här. ; )

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback