Rockin' my stunna shades and turnin' up my radio.

2009-04-28 @ 15:38:10
Tillbaks här vid datorn och det har jag varit ett tag också. Det blev ungefär en timme i solen, sedan har jag hunnit ätit också. Och även pluggat lite, ska fortsätta senare. Hinner inte just nu... Kollade för en stund sedan hur mitt schema såg ut under juni-månad, kanske ska jobba lite extra då. : ) Lite mer money, men lär kolla upp lite mer vad som är planerat då. Vill ni göra något, hojta till innan jag ger bort mig på jobb. xD HAHA. Nej nu ska jag ta och hoppa i mina träningskläder typ. Ta en liten pormenix med musbus, som just nu ligger här och sover, stakkarn. Sedan kanske ta någon macka eller något och bege mig till badet för step up vid fem-tiden...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback