Solen tittade fram...

2009-04-16 @ 17:13:52
Nu sitter jag här igen och glor runt.

Pappa kom och hämtade musbus för en stund sedan, plus mina väskor. xD Jag hann packa klart och det är galet vad mycket jag ska ha med mig, haha. Det går verkligen inte att packa lite, hm. Jag lär iallafall packa om väskan hos pappa sedan. Träningsväskan är också packad, och ligger nere i hallen och väntar på mig. Jag ska kika runt på allt här lite snabbt, sedan borsta tänderna och sedan ta mig till badet för step up, börjar om en timme där. Hörs senare när jag kommit till pappa, efter åtta typ nån gång.

Favvolåt just nu: Velvet - Dancing With Tears In My Eyes.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Annika

Det gör vi!

Puss

2009-04-16 @ 18:50:14
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: W O L F I E

Ja det tar ett tag att bli dansare men man ska aldrig ge sig! Vill man så kan man :)



Tack, vad kul att du tycker det :) Har funderat på att strunta i att skriva om skolan för det känns ointressant men då ska jag fortsätta med det :)

2009-04-16 @ 20:02:35
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback