Ta vara på solen. :D

2009-04-28 @ 13:00:42
Solen skiner, dock inte klarblå himmel men det är 22 grader ute. Så jag ska faktiskt ta mig ut på altan en stund.

Vaknade strax efter elva här, tänkte ta mig till skolan men det blev så sent tyckte jag. Så jag blev kvar hemma, och jag har inte gjort så mycket alls. Nu har jag anmält mig till en dansdag i Sthlm på lördag, det ska bli väldigt kul. Hoppas kunna hänga med på nåt iallafall. xD haha. Och jag lär typ anmäla mig till vårruset också, här i Gävle 18 maj, någon som är sugen på att springa lite?! (a) haha. Nej nu ska jag ta mig ut en stund, tar med plugget ut så får vi se om jag gör något eller inte. Och mobilen får jag inte glömma, lär ju ha musik. Skriver senare igen...

Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback