Take my body close to the dancefloor.

2009-04-14 @ 19:20:17
Jag är hemma igen. Det blev bara ett pass för mig. Bara step1/styrka. Det var verkligen jobbigt idag, men fasen va kul det är!! Och jag tror jag måste typ skippa det passet och bara ta pushen för att orka, men det kommer ju typ aldrig hända. xD Jag vill ju inte skippa stepen, haha. Får kanske bli nästa termin då.. Men kom hem för en halvtimme sedan typ...

Sitter här nu och lyssnar på Velvets skiva, jag älskar den. Riktigt jäkla bra alltså. Just nu rullar Take my body close ur högtalarna, woho. Jag vet inte alls vad jag ska göra nu, glo runt på datorn kanske.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: W O L F I E

Nä det där var en helvetesresa :D Skönt att den är över!



Hur går det med dansen för dig?

2009-04-14 @ 19:50:05
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback