But I can't go around pretending life is fine.

2009-04-01 @ 13:40:05
Hit har jag kommit, haha. Och det är första april idag. Gud va fort det går alltså. Och det känns som att våren är påväg nu, det är varmt ute. Snön smälter, så härligt ju... Jag hoppas den här månaden bjuder på något skoj, hihi. Jag ska iallafall till Micke över påsken, det ska bli väldigt skoj. : ) Sedan får vi se, och jag fyller ju år på fredag också, heja!

Var iväg och jobbade imorse. Mellan 7 och 11 ungefär. Jobbigt, men det funkar. En dag kvar nu, fredag.. Ingenting imorgon för jag hinner inte, måste vara i skolan då. Det har inte hänt så mycket mer sedan jag kom hem, åt lite och sedan satte jag mig här. Jag blev fast i massa dansklipp på BSC, så det blänger jag på. Mycket roligt att se ju. Och jag tror jag vet vilken grupp jag vill gå nu, hihi. Får kolla upp det någon dag här, när det inte är lika mycket att göra. Annars händer det inte mycket alls. Får se vad som händer under dagen också, det blir nog ingen skola och ingen träning heller. Jag ska iallafall boka bussen till Stockholm nu...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback