You never know how much trouble a heart can take.

2009-04-02 @ 21:05:50
Mat i magen fick jag tillslut. Sedan har jag suttit här hela tiden. Schlagern har rullat på. Har laddat upp bilder från finalhelgen på face. Kollat bloggar. Kollat bdb. Och bara haft det lungt och skönt, haha.

Sitter här nu med två skålar på varsin sida av datorn. En med chokladglass och en med fruktsallad. Mycket gott båda två, men inte tillsammans. Och Hope & Glory spelas för fullt. <3 Jag älskar den verkligen, iiih. Men gud va lite klockan är, jag blir galen. Denna dag har varit hur lång som helst och det känns som klockan är mitt i natten. xD haha. Och jag fyller år i morgon också, det känns inte kan jag säga, haha. Och jag ska till tandläkarn, jobba lite och även till skolan imorgon, heja mig. Nej men det blir nog en bra dag...

Nu ska jag plocka ihop skolböckerna...
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback