Oh you're a womanizer baby.

2009-04-19 @ 23:01:50
Min kväll har spenderats här vid datorn, som vanligt. Även lite tv-tittande, Bones började idag och det är ju bara så bra ju. Och sedan har jag även småtittat lite på filmen som började efter det, ...och så kom Polly. Den är bra! Jag har även dansat lite (a) haha, bara för att ha koreografin kvar i huvve från igår liksom, och sen för att jag gillar den så mycket. Hm, vad har jag mer gjort?! Jo, pratat med Micke på msn också och fått bilderna från igår med Sanna. Haha, jag skrattar bara, helt lövely. Och nu är det snart slut på denna vecka och det är dags för nya tag...

Såhär ser min vecka ut:
Måndag: Skola 15-17.
Tisdag: Uppsala med mor och mormor, träffa syster. eller Träning.
Onsdag: Skola 10.15-11.35.
Torsdag: Skola 8-15. Träning 18.10-19.10.
Fredag: Studiedag.
Lördag: Träffa Sara ?
Söndag: Inget planerat.

Inte så mycket att göra, men det finns massor av plugg att fixa iallafall. Drygt, men jag kanske kan få något gjort. Dåligt med träning också, hm. Får se vad som händer, känner jag mig rätt så kommer jag inte gå riktigt efter min veckoplanering xD haha. Men nu ska jag ta och dansa lite igen, en sista gång och sedan hämta lite glass och slå mig ner och kolla på Mello 09. :D

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback