So hard for me to understand what went wrong.

2009-04-26 @ 21:19:24
Nu har vi varit hemma ett bra tag, jag skrev det här för mer än en timme sedan... Och jag har inte publicerat det ännu. xD hahaha.

Men iallafall, vi kom iväg till Valbo kring halv fyra-fyra typ. Tror jag. Snurrade runt där i alla butiker. Jag hittade inte så mycket. Jag köpte bara jeans på ginatricot, de ni ser på bilden. De blev en storlek mindre än vad jag brukar ha, haha, de satt finare då.. Får slita och dra lite grann så sitter de på sen. xD haha. Kollade även bh men det blev inget köp, nästa gång kanske. Det blev någon timme där, sedan köpte vi donken-mat. Och bilen åkte mot Gävle för att lämna av syster på tåget hemåt. Och vi kom hem strax innan sju här...

Sedan dess så har jag bara suttit här vid datorn. Pratat med Anna om lite utbildningar och sådant, najs. Kollade på Bones tidigare, så bra. Nu kollar jag på filmen Two weeks notice - kärlek på jobbet, den är braa. Och pratar med Micke och Milla för fullt. Trevligt. Nu ska jag koncentrera mig lite på filmen..

Pusshej!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback