Det händer grejer även denna vecka.

2009-08-04 @ 00:21:58

Vi sitter här vid våra kära datorer igen.. Jag har hunnit bloggat om måndagen, sedan orkade jag inte mer. Det tar sån jäkla lång tid alltså. Men jag lovar, det kommer inlägg när jag har den tiden.. Bounce summercamp började idag och gissa om jag är lycklig, fyfan va skoj det är! :D Sedan har det inte hänt så mycket mer, var iväg till jakan en snabbis på eftermiddagen och träffade Milla. Sedan har vi varit hemma hela kvällen. Ätit, kollat på Lotta på Liseberg (sara&jessica<3) , kollat på Coyote ugly och mest suttit här..

Min vecka ser ut som följande:
Tisdag: BSC. Tre S i Gbg med Micke och Annika.
Onsdag: BSC.
Torsdag: BSC.
Fredag: BSC. Lena&Orup på grönan med Micke.
Lördag: Sommarkrysset med Micke, Sara och Emma(?).
Söndag: Åka till Göteborg. Se Madonna med Micke och träffa folk.

Nej, nu ska jag stänga ner här.. Väntar på att paradise hotel danmark ska börja, haha. Men vi hörs igen när vi är hemma från gbg!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Clara

*sv;* Ja oja. Hon är GRYM live. Men jag har aldrig tyckt att hon ändå kommer upp lika högt som Carola dock. Men jag tycker trots det att hon är en av Sveriges bästa sångerskor ;) Mycket känsla och allt. Puss

2009-08-04 @ 01:03:01
URL: http://pussit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback