1:a december!

2009-12-01 @ 14:03:00
Shiit alltså. Det är verkligen December. Liksom December. Sista månaden på året. Gud vad fort det går. Inte ens nå snö ute än heller, tråk. Men, DET ÄR DECEMBER!!!

Jag gör inte mycket här, sitter mest helt upp och ner. Har fottat lite på S present, så jag minns hur den ser ut sen när hon har fått den, haha. Annars så lyssnar jag lite på Tre S julskiva, myyys! Och ikväll ska jag ju se Sonja, Sanna, Shirley och Måns på konserthuset i Gävle!!! Jag längtar som en galning, det ska bli så otroligt mysigt och underbart.. :D Jag ska åka in lite tidigare till Gävle också, lär handla lite, speciellt ett grattiskort! Och nu ska jag försöka slå in presenten här, haha. Hörs mera ikväll!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ååå vad mysigt! Du får hälsa dem (Spec Sanna och Sonja) så himla mkt;) Sanna kommer bli så glad när hon får din present. Du måste berätta hur konserten var sedan! Läängtar till 14.

Kramar!

2009-12-01 @ 15:41:36
Postat av: Carro

Jennifer: Jadå, jag ska hälsa så mkt. :) Ja, jag hoppas hon blir glad, men det lär hon bli, hon vill ju så gärna ha detta ju!! ;) haha..



Ja, jag berättar sedan... Och jag längtar också till den 14 ;D hihi.

Kramar

2009-12-01 @ 15:57:23
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback