All I want for christmas is You.

2009-12-28 @ 15:55:55
Här sitter jag, jag ska bara kika in lite snabbt.. Jag och pappa åkte in till Gävle tidigare, till tandregleringen. Skulle vara där vid halv två, de bytte snoddar som vanligt, efter tio minuter där så åkte vi hem igen. Hemma strax efter två-tiden och sedan dess så har jag städat min garderob. Jag behöver verkligen en Ny!!! Jag får ju för sjutton inte plats med kläderna, haha. Men det ska lösas nån gång, har mamma lovat. :) Och under tiden så har jag lyssnat på Our Christmas, helt lövely! Nu när jag är helt uppe i mitt städgrejs, så ska jag fortsätta lite i mina lådor. :D Har ju ändå inget bättre för mig.. xD haha. Hörs senare igen...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback