Äntligen hemma...

2009-12-02 @ 14:53:10
Vi åkte hemifrån vid halv nio-tiden, skulle ju vara på sjukhuset i Gävle vid nio.. Kom dit och fick slå oss ner och vänta, 45 minuter senare fick vi komma in.. Då skrev vi in mig på AVA och fick svara på lite frågor.. Sedan fick vi vänta en halvtimme till på läkaren på avdelningen. Även där fick jag svara på frågor och han kollade så att allt var okej.. Vidare till narkosläkaren och där vägde jag mig och lite sånt.. Då var klockan kvart över elva och det var en halvtimme kvar till vi skulle till tandregleringen.. Vi drog över dit, kollade lite i tidningar och sedan fick vi komma in.. Testade mellanlägget och sedan var det klart, tog typ nån minut bara.. xD Och efter det så åkte vi in till valbo, mötte upp syster på lunchen och vi gick och handlade julklappar.. Nu har vi köpt till alla, det är klart!! Woho, så himla skönt! :) Och vi kom hem strax innan halv tre här..

Nu ska jag kika runt lite grann här, ska försöka blogga om allt också! :)
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: ingela dilen

jaa, imorgon gäller det , gumman..Uscha, nervös jag...Spännande att se resultatet, när svullnaden går ner o så...det blir toppenbra, ska du se =)- Älskar dig, tjejen...kramar..

2009-12-02 @ 22:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback