Ave Maria.

2009-12-16 @ 14:50:34
Jag är hemma för dagen och har varit det en stund.. Jag kom iväg till tandregleringen imorse, allt såg bara fint ut. Bytte sonddar och de tog bort lite trådar i munnen, najs. Ska dit på måndag igen... och det tråkiga är att det blir ingen julmat för mig i år, buhuu, jag som längtat så efter julskinkan.. Skit också!!! Efter vi varit där så skjutsade pappa mig till komvux, där jag träffade Annette de första jag gjorde, goa hon! Sedan kom Junia och Marie ner på lunchen, roligt att ses igen! Och träffade även lite andra lärare.. Vid halv två så började vi tralla hemåt, eller jag stannade på Bokia för att handla lite och sedan hämtade mormor mig så jag fick skjuts hem, tack. Och nu sitter jag här och lyssnar på Tre S:en, myyys. Och ska börja fixa och dona lite, men först kika lite bilder... :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback