Det är Julafton!!!

2009-12-24 @ 01:46:53
Ja, vi spelade ju Bingolotto såklart, men vi vann inget. Och jag tror jag älskar Lina och Hanna Hedlund! Åh, de är ju bara så underbara! När de bakade, haha, det var ju så roligt. Och deras Jul jul strålande jul, fantastiskt! Ja, det var ett mysigt avslut på kvällen innan jul.. Och jag har fått ut inlägget från i lördags också, gud vilken tid det tog, men det var så svårt att få ord på allting, åh! Nu sitter jag och syster på övervåningen här med varsin dator, mys. Ingen är väl egentligen trött än, så får se när vi kommer till sängs.. Vi ska iallafall åka till farmor vid 10-tiden, haha.. Nej, nu ska jag kika igenom allt här, hörs mera senare, ikväll liksom. :)

GOOOOD JUUUUL PÅ ER ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback