Det finns inga givna svar.

2009-12-16 @ 23:36:35
Kanske på tiden att blogga nu, haha, de börjar bli natt.. Hela dagen har rusat förbi, men jag har liksom haft fullt upp.. Jag har fixat och donat typ hela tiden sen förra inlägget. :D Men jag är inte klar ännu, herregud vilken tid det tar, haha. Men gud så bra det blir i slutändan... :D Mormor kom hit och fikade lite också, så där försvann det väl en timme.. Men annars har jag suttit här och pysslat! Och kollat lite på tv, najs! Nu har jag tröttnat på detta, så nu ska jag skriva packlista, kom på att jag lär ju packa imorgon.. xD haha. Jobbigt.. Så en lista måste jag ha!!! Jag ska fixa det nu, och kolla på Navy CIS samtidigt.. Sedan får vi se vad som händer..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback