Det närmar sig...

2009-12-17 @ 23:38:53
Nu har jag bakat klart.. :D Hihi, så roligt att baka ju.. Det blev lite pepparkakor, som jag tyvärr inte kan äta nåt av.. Haha, men vi ska spara dem tills jag får äta. :D Och nu sitter jag här och kollar på Navy CIS, det är bra! Annars händer inte mycket, jag ska ta och lägga mig efter detta... Imorgon åker jag som sagt till Göteborg/Kungsbacka, till Annika! Det ska bli så otroligt kul... :D Hänga lite tillsammans, och på lördagen ska vi på julkonsert, nämligen Tre S och Måns.. igen!!! Jag älskar den! Men vi ska även kika runt i stan innan och såklart på Jul på Liseberg.. iih så kul! Och på söndagen åker jag hemåt igen... Tyvärr så åker ingen dator med dit, så jag kommer inte kunna höra av mig under helgen men hörs på söndag kväll igen! :) Ha en bra helg allihopa!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: emelie

Åh, jag har ju missat dig varenda gång nu dom senaste dagarna! Hoppas att du får det underbart idag! Du får berätta allting när du kommer hem sen igen. Kram!

2009-12-19 @ 15:23:53
URL: http://withoutgrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback