Det närmar sig..

2009-12-31 @ 22:46:58
Det var Vinterkrysset igen vid åtta-tiden, det kollade jag på såklart! Och jag dog över hur snygg Jess var, shiit. Hela hon liksom, kläder, hår, smink, allt! Och Sara var hur grym som helst med låten Åt helvete för sent, åh. Och jag diggade hennes klänning va, snygg! Och programmet var la bra.. De slutade halv tio och då knäppte jag över till svt2 för där visades Madonnas konsert, WOW alltså! Vilka minnen, den kvinnan är suverän, ASGRYM verkligen!!! Jag vill se henne igen va!

Nu sitter jag här och kollar på Brudens far, den är bra! Och hämtade nyss lite glass, mums. Och jag kämpar för fullt med min sammanfattning, och den hinner tyvärr inte bli klar innan nyår, den får komma efter där... HAHA! Nu ska jag fortsätta här. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback