Do they know it's Christmas time at all?

2009-12-22 @ 22:04:39
Jag har inte ens bloggat på hela dagen, det är sjukt. Men jag har inte haft nåt att blogga om, så det har inte känts som nån idé.. Jag har mest suttit här hela dagen! Var till pappa och Sinikka nu ikväll också och gav S julklapp. :) För hon åker hem till sina föräldrar imorgon, så vi fick också julklapp, mysigt att öppna redan nu ju, hihi. Jag fick en pläd, mysig! Åkte hem till åtta-tiden, då kollade jag som sagt på Tre S julkonsert och efter det så blev det Andra Avenyn! Och nu kollar jag på Välkommen till familjen, den är väl bra.. Och lyssnade nyss på ett radioklipp med Sonja och Måns, sööta! Nu ska jag kika vidare på filmen här...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback