Have Yourself A Merry Little x-mas.

2009-12-14 @ 00:52:35
Mamma och jag har kollat på Skicka vidare tidigare här ikväll, den är så bra! Och innan det så kollade jag på Bones, i love it! Och har snicksnackat med vänner på msn och facebook också, trevligt! Och jag packade typ klart innan här också, det blir inte så mycket som ska med.. Jag ska ju till Stockholm imorgon, hur underbart känns inte det?! Åh, jag längtar! Helt fantastiskt ska det bli.. Träffa vänner, brudarna och iiih va bra det kommer bli!!!

Min kommande vecka . . .
Måndag: Tre S + Måns julkonsert i Sthlm.
Tisdag: Åker hem från Sthlm.
Onsdag: Tandregleringen 9.30.
Torsdag:
Fredag: Åker till Gbg, Kungsbacka, till Annika.
Lördag: Kika runt på stan och så(?). Tre S + Måns julkonsert i Gbg.
Söndag: Åker hem igen.

Det kommer bli en lövely vecka alltså! Och nån dag ska jag förbi komvux och säga hej också, jag saknar stället fan!! Men nu ska jag ta och kika det sista här på datorn innan jag stänger ner typ.. Ska bädda upp sängen och allt sånt.. Men vi hörs mera imorgon innan jag åker.. :)

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback