On a cold winter's night.

2009-12-21 @ 13:18:29
Jag är vaken här och det har jag varit ett tag också. Jag sitter här vid datorn och kikar runt, det händer väl inte så mycket. Betalat en grej, det är najs. Och sedan fick jag hem introduktionsschemat för mina kurser på komvux, börjar den 13 januari igen, gött. Annars sitter jag mest här och drömmer mig tillbaks till helgen... Senare idag så ska jag till tandregleringen igen, vid 17.15 för att vara exakt. Segt att åka in till Gävle när det år så snabbt, menmen.. Sen får vi se vad som händer, det är Julstjärnan här i stan ikväll, men vet inte om jag orkar ta mig ut. Det är så kallt!! Jag blir nog hemma vid min kära dator, måste blogga ju...

Resten av veckan...
Tisdag: Slappa. Jul med Sanna, Shirley och Sonja, repris på tv4+ 20.00. Andra avenyn, svt1 21.00.
Onsdag: Åker till pappa. Bingolottos uppesittarkväll med bl.a. Alcazar, tv4 19.30.
Torsdag: Julafton hos farmor och mormor! Kalle Ankas jul, svt1 15.00. Plus massa bra filmer!
Fredag: Förortsungar, tv3 14.10. Narnia, kanal5 20.00.
Lördag: Tomten är far till alla barnen, tv4 16.20. Förtrollad, tv4 21.25.
Söndag: Filmdag! Vinterviken, tv4+ 15.10. Drömkåken, tv4+ 19.30. Underbar och älskad av alla, tv4 21.00 eller Bröllopsfixaren, tv3 21.00.

Nej, nu ska jag kila ner och se om det finns nåt att äta, eller dricka menar jag. Gah! Och sedan kanske skutta in i duschen så jag blir klar nån gång idag!!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback