En magisk vinter kväll, då önskningar slår in.

2009-12-31 @ 15:55:22

Jag kollade ju på Alla vi barn i bullerbyn tidigare.. Det är ju så himla bra och mysigt! Jag kollade jättemycket på det när jag var mindre, men jag älskar det fortfarande! Jag kommer nog aldrig växa ifrån detta, eller nån av Astrid Lindgrens filmer.. De är så mysiga hela bunten.. Åh! Efter det så kollade jag på Dirty dancing, gud vad jag älskar den filmen.. Den är helt fantastisk!! Och nu sitter jag här och försöker bli klar med min sammanfattning, det går inte, jag börjar ångra att jag gjorde på det viset jag gjort.. xD haha. Men jag har några timmar på mig än, heja! Lyssnar på Julens tid är här också, mys!

Tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback