Hemma igen!!

2009-12-20 @ 22:34:37
Jag är hemma nu igen.. Och det känns så tråkigt att vara hemma!! Vi vaknade sent idag, eller vid elva-tiden.. Och vi har inte gjort så värst mycket idag.. Kollat dansbandskampen lite på datorn, och nej rätt band vann inte!!! Lite surt att Titanix kom tvåa, fan, de skulle ju vunnit! Menmen.. Vi satt och längtade tillbaks till gårdagen också, wow vilken kväll det blev!! Ska blogga om den sedan... Vid tio i tre så var det dags att ta pendeln in mot Göteborg, fick skjuts dit, tog hejdå av Annika, Tack för helgen! ♥ Och jag åkte in mot Gbg, hoppade på mitt tåg vid 15.42. Byte i Sthlm och sedan raka vägen hem till Gävle.. Lyssnade på musik hela vägen plus smsande med Annika och Annamia! ♥ Pappa hämtade mig i Gävle, kom dit strax efter nio-tiden.. Sen hem och här hemma händer det mycket men ändå inte.. Jag känner mig lite stressad och allt.. xD Men vet inte varför..

Just nu i skrivande stund så slutar Sonja, Sanna, Shirley och Måns sista julkonsert nere i Halmstad! Jag hade kunnat gjort vad som helst för att fått vare där nu ikväll.. Jag och Annika kollade tillochmed om det fanns biljetter kvar imorse. xD haha. Ja, vi ville verkligen dit! ÅH, hoppas de gått bra för dem!! Åh, ta mig dit NU!

Nu ska jag fortsätta med annat här!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback