Hemma igen...

2009-12-15 @ 20:59:43
Jag kom hem runt fem-tiden här. Mamma hämtade mig, tack! Det är verkligen massa snö ute, det har ju varit snökaos typ.. Herregud! Men det är så mysigt, så fiint! Äntligen är snön här liksom.. :D Hoppas det ligger kvar till julafton nu!! Sen jag kom hem så har det inte hänt så mycket, suttit här och chattat med massa vänner på msn.. :D Så roligt! Kollat på Bones också!!

Vaknade när Mickes klocka ringde imorse, men somnade jag om och vaknade strax innan Micke skulle iväg.. xD Pratade lite grann och sedan drog han och jag sov lite till.. Sedan var jag upp och åt frukost med Mickes mamma vid tio-tiden.. Och vi blev sittandes i köket till halv ett ungefär, innan jag packade ihop väskan och tog mig in mot stan till min buss. Den gick vid två-tiden.. :)

Nu ska jag kolla på Andra avenyn, hörs senare!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback