Huskören och dansarna 2010!

2009-12-07 @ 14:28:02
Jag vet att jag är seg, tänkte inte nämna det ens här först men ville det ändå!!!


KÖREN:
Lars Hägglund

Så himla kul att Lars är med igen.. Han gillar jag stort! Otroligt duktig, grym, sngg och trevlig prick!
Martin Kagemark
Även kul att Martin är tillbaks som inte skulle det först, men det bli skoj med en till veteran i kören!
Anna Lundström
Ingen som helst aning om vem hon är, så kan inte säga så mycket..
Jessica Marberger
IIIIIHIIII, bästa som kunde hända hela festivalen ju. MELLO 2010 är räddat! Det här finns det inga ord för, jag är bara så himla glad att människan är med i kören igen. Älskade, fantastiska Jess, åh! Bäst!

DANSARE:
Thomas Benstem

Kul att Thomas är tillbaks, en riktig godbit. ;D
Therese Nelson
Det ska bli kul att se henne, har bara hört talas om henne förut och sådära.
Adam Svensson
Han har jag sett/träffat på Singing bee när han varit med och dansat, han är grym! Detta blir nog bra!
Linda Pettersson
Ingen aning vem det är, men det blir nog toppen!


Åh, kan inte det här spektaklet börja någon gång?!?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback