Imorgon smäller det.

2009-12-02 @ 23:56:22
Nu har hela dagen rullat förbi här. Och vad har jag gjort?! Hm, inget typ. Suttit här och tryckt.. Lyssnat på Sonja massa.. Kikat lite bilder och skickat in, det blir najs! Saknar gårdagen, åh va mys den var! ♥ Inget bloggande har det blivit idag heller, men har inte haft tid. Har packat ihop väskan lite smått också.. Skickat mess till folk också, de är sööta, tack!

Imorgon är det alltså dags, dags för min käkoperation.. Gud vad fort det har gått, ett helt år har swischat förbi.. Men imorgon är dagen kommen, herregud. Klockan sju ska vi vara inne på AVA för att lägga in mig, kring åtta-tiden är det dags, men det kan ju bli förseningar.. 5 timmar räknas operationen ta, hjälp. Men det blir säkerligen längre.. Spännande och se hur jag mår efteråt, hoppas inte allt för dåligt.. Men jag kommer inte skriva här på ett tag nu, får se när jag har ork att uppdatera, så fort som möjligt hoppas jag! Oj, nu är klockan snart tolv här och jag måste ner och ta lite tabletter inför imorgon.. xD Inte kul! Men vi hörs när allt är över och när jag mår lite bättre.. :)

Go´natt!

Kommentarer
Postat av: ingela dilen

Du är så duktig och tuff som vågar göra detta....Älskar dig...Stolt över dig. Kram

2009-12-03 @ 11:00:19
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej "Carro"!



Hoppas att du mår bra nu efter operationen???!!! Vi tänker på dig!!! KRAM E-M & Simon

2009-12-04 @ 00:19:49
Postat av: Linda

Hoppas allt gick fint. Vet ju hur det känns, och att du kanske inte kan uppdatera på ett litet tag. Tänker på dig! :)

2009-12-04 @ 10:45:42
URL: http://sonnvik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback