Jag lever...

2009-12-05 @ 17:31:32
Jag kom hem från sjukhuset idag, det känns skönt att vara hemma ju.. Jag är uppsvälld som en fotboll och jättetorr om läpparna, det gör ont liksom. Annars mår jag helt okej, inget mer. Jag undrar mest vad fan jag har gått igenom, att jag gjort det frivilligt... Men det blir säkerligen toppen när svullnaden lagt sig och allt.. De såg bra ut på röntgenbilderna igår, överbettet verkar vara helt borta också. Konstigt, haha.. Men jag är så pass uppsvälld så det är svårt att dricka och äta ännu, mindre kul.. Men det löser sig!! Imorse kollade jag på Nyhetsmorgon och blev lite chockad när Malena dök upp, väldigt kul att se. Hon är underbar! Sedan fick jag åka hem på eftermiddagen och pappa har varit förbi och hälsat på.. Nu ligger jag mest här och orkar knappt nåt, haha. Men jag ville bara lämna ett livstecken här också.. :)

Tack till er alla som tänker på mig, ni är bäst. ♥
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: ingela dilen

Du är så duktig o tuff, Caroline. Känns jobbigt nu...men blir nog snart bättre...Kramar

2009-12-05 @ 21:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback