Julafton är förbi...

2009-12-25 @ 00:34:15
Denna dag går så jäkla fort alltså, herregud!

Vi var uppe och studsade vid nio-tiden idag. Duschade, åt frukost och fixade allt. Vid halv elva ubgefär så tog vi oss iväg till farmor, i kungsgården. Där var även Helle o Göran och kusinerna och Yvonne. Lite fika då direkt, eller jag fick lite glass. :) Sedan kom även Daniel och Malin en stund.. Efter halv ett så var det bara vi, farmor och Yvonne kvar. Det blev mat, alla åt julmat utom jag. Jag fick ju inte, så jag drack lite saftsoppa igen. Tråkigt som fan ju, jag längtar efter julskinkan. Efter det så delade vi ut julklappar, Woho! Och typ direkt efter det så åkte vi hemåt. Mot mormor, Kalle Anka vid tre-tiden ju! Jag älskar det!! Där hemma var det vi, mormor, Birger och gammel mormor. Efter Kalle så skulle alla äta, så jag satt kvar vid tvn och drack min saftsoppa. Tråkigt värre! En timme senare så var det dags för julklappsöppning, iiihi. Och vi kollade på O helga natt vid åtta-tiden! Sedan knappade vi runt på olika filmer och sånt där, och satt mest och pratade... :) Strax efter halv elva-tiden så åkte vi hemåt och sen vi kom hem så hade jag lite klädprovning och plockat undan allt här. Och nu sitter jag här. :)


Några julklappar jag fått; extern hårddisk, kläder, pengar, filmer, tavlor.. m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback