Lista: Sammanfattning 2009.

2009-12-29 @ 14:38:47

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Dansade La Voix-dansen bakom Malena Ernman.
Dansade för Nathalie Rosenberg och Sabina Dalfjäll bl.a.
Var på dansaudition.
Dansat på plattan och centralen i Stockholm, hyllning till MJ!
Såg Beyonce, Britney Spears och Madonna live.
Gick igenom en käkoperation.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nja, hade jag några?! xD

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej. Bekanta bara.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?

Spanien. (Mallorca)

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?

Mer dans... Mer minnen... Mer pengar...

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

Det finns en hel del datum, jag har tagit ut de absolute Bästa av alla...

21/2, 11-15/3, 28/3, 18/4, 23/5, 30-31/5, 6/6, 13/6, 17/6, 26/6, 2-6/7, 8/7, 13/7, 18/7, 20/7, 24/7-16/8, 5/9, 8/9, 17/9, 10/10, 22-26/10, 29/10, 8/11, 21/11, 24/11, 27-28/11, 1/12, 14/12, 19/12.

Som ni ser så blev det Många datum ändå, men det fick vara så! Och det finns SÅ MÅÅÅNGA fler...

8. Vad var din största framgång 2009?

Höjde mina betyg, kom in på högskolan.

9. Största misstaget?

Hm..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld bara.

11. Bästa köpet?

Madonna-biljetten. Kanske. Alla resor också.

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Biljetter av olika slag.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Dansen, vännerna, mina förebilder. ♥

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Hope & glory, The Queen, La voix, Womanizer, If I were a boy, The winner takes it all, The day you said goodbye, Beat It, En del är vackra när de dör, Like a prayer, Charlie boy, Bleeding love, Regn hos mig, Millenium 2, Take me to your heaven, Tell him (MoC´s duett), The best, 3, One love, The prayer, Jul jul strålande jul, För att du finns...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Hm, gladare.. Det har hänt så sjukt mycket, hela tiden. Mitt liv är som en turné året runt!!!

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Rest mer, runt om i Sverige.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Suttit och tryckt vid datorn...

18. Hur tillbringade du julen?
Förmiddagen/eftermiddagen med pappa hos farmor, sedan eftermiddagen/kvällen med mamma hos mormor. Som vanligt!

19. Blev du kär under 2009?
Nej.

20. Hur många one night stands?

Haha...

21. Favoritprogram på TV?

Bones, Vänner, Lipstick jungle, Andra avenyn, Melodifestivalen,

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nej.

23. Bästa boken du läste i år?

När kalla nätter plågar mig med minnen av hur det var - Jessica Andersson..

24. Största musikaliska upptäckten?

Alltså, ja, jag måste nog säga Madonna. Efter att ha sett henne live. WOW!

25. Något du önskade dig och fick?

Det mesta tror jag.

26. Något du önskade dig men inte fick?

Inget jag kommer på..

27. Årets bästa film?

Mamma Mia!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Tandläkaren på morgon, jobbade på förmiddagen, skola på eftermiddagen, tv på kvällen med familjen och den avslutades vid datorn med vänner och plugg.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Nej, jag tror inte det. Isåfall småsaker, men året har varit helt fantastiskt!

30. Vad fick dig att må bra?

GG, Jessica, Sonja, Nathalie, Sanna... ♥

31. Vilken kändis var du mest sugen på?

Ingen tror jag.

32. Vem saknade du?

Jess, Sonja, Nat och självklart GG. ♥

33. De bästa nya människorna du träffade?
LisaS, JenniferJ, LindaH, VeraP, Lollo... m.m.


Det kommer att komma en mer utförligare sammanfattning av mitt år på Nyår. Jag håller på för fullt, men jag har gjort så galet mycket så det tar lite tid.. xD Så denna fick komma ut först... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback