Min förebild. <3

2009-12-13 @ 00:39:13

De här, mina vänner, är enligt mig en av Världens bästa dansare! Den otroliga känslan i dansen och utstrålningen hon har, är svår att slå. Hon har Det! När man ser henne dansandes på scenen, så kan man inte slita ögonen från henne.. Hon lyser, hon förmedlar och man försvinner in i en annan värld, åh. Hon är obeskrivlig! Och hennes koreografier är helt outstanding, wow! Den ena är inte den andra lik... Riktigt häftigt att se, och är det hennes korre så känner man igen den direkt! Jag har själv dansat för henne, och det är bland det häftigaste jag gjort! Hennes sprudlande personlighet och hennes dansglädje sprids ut över alla!!! Får ni chansen att dansa för henne, TA DEN!

Hon är och kommer alltid att vara en person som jag ser upp till och beundrar enormt mycket! Hon är en stor förebild för mig, både inom dansen och som person!

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback