My grown up Christmas list..

2009-12-13 @ 17:12:00

Det händer inte precis mycket här alltså. Vaknade sent och har suttit här sedan dess.. Lagt in lite bilder på Face från i somras, göteborgstrippen! Gud vad jag saknar allt och alla. ♥ Också ligger jag här och lyssnar på Tre S julskiva, som vanligt. Och hör nerifrån att mamma också lyssnar på den.. xD Hahaha, va roligt! Vi diggar den här hemma liksom. Och på tal om dem, så ska jag till Stockholm imorgon och se deras julkonsert igen!! Det ska bli så underbart roligt, jag längtar verkligen.. :D Och jag borde packa lite nu också, det är snabbt gjort, men lika bra att göra det nu... Ikväll får vi se vad som händer, inga planer dock..

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback