Nyår ?!

2009-12-25 @ 20:55:41
Ja, jag funderar lite smått på Nyår. Liksom, vad ska man göra?! Det var tänkt att jag och M skulle till Sälen och gå på Vinterkrysset.. Men det blir inget av, för det var fullbokat och jag kan ju inte äta och allt sånt.. Skittrist verkligen! Så vad ska man göra?! Och resten av gänget ska hem till B under den veckan!! Och det är bara skitartister på Skansen detta år.. Vafan ska man hitta på då?! Jag vill göra nåt, tror jag, hmm.. Får se vad som händer då, eller jag kanske helt enkelt blir hemma och sover vid 12-slaget..

Nåt förslag någon?!

Kommentarer
Postat av: Milla

jag har inte eller nåt att göra än så länge :/ vill göra nååt :P

2009-12-25 @ 21:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback