Sängen kallar..

2009-12-26 @ 01:46:44
Sedan vi kom hem från mormor vid sex-tiden så har jag mest kollat på tv känns det som.. Först En prinsessas dagbok, efter den så blev det Kate & Leopold, sedan slutet på Narnia och sedan satte jag och mamma i en film som jag fick i julklapp, One last dance. En väldigt seg men ändå bra film, det var verkligen dans genom hela filmen. xD haha. Därför den var bra också.. Och sedan upp till datorn och har nu kollat lite på Dagissnuten men tröttnade.. Och jag ska nog ta och släcka ner här och sova lite, klockan börjar ju bli lite mycket..

Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Annika

dagissnuten var asbra xD mest slutet xD äkta filmslut x)

2009-12-26 @ 17:38:59
Postat av: Carro

jaa haha.. jag har sett den förut, riktigt bra ju!

2009-12-26 @ 18:22:32
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback