Snart dags... :D

2009-12-14 @ 12:58:46
Jag sitter här nu och dricker drickyoghurt... och bara väntar på att klockan ska ticka iväg. Allt är färdigt och klart här hemma. Väskan är packad.. Kamera, pengar, mobil, biljetten osv.. Klart! Ska få i mig yoghurten bara och sen borsta tänderna lite, så gått det går.. Kvart i kommer mormor och hämtar mig och skjutsar mig till resecentrum. Min buss mot huvudstaden går vid 14.10. Så är framme kring fem-tiden, då blir det stan och kika lite efter julisar eller nåt. Träffa Jennifer (?) nån gång innan konserten, sen är det Sanna, Shirley, Sonja och Måns på konserthuset som gäller.. :D Lycka! Och min dator kommer inte hänga med denna tripp, så vi hörs imorgon igen när jag kommer hem. :)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: emeliie

Åh, snacka om att vara avundsjuk!

Ska du till Göteborg och träffa dom OCKSÅ?!?!? jag dör här! ;O hoppas du får det bra. :*

2009-12-14 @ 17:06:10
URL: http://withoutgrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback