Snor en lista av Mika. <3

2009-12-06 @ 13:57:16
Ditt namn? Caroline.
Födelseår? 1988.
Hur Lång är du? 176 cm.
Spelar du något instrument? Nej, men vill lära mig gitarr.
Dina första tankar när du vaknar? "Äntligen!" Just nu iallafall.
Vart befinner du dig just nu? I mitt rum!
Biter du på naglarna? No.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Vita.
Har du några husdjur? En gosig hund har vi.
Är du singel? Yes!
Vem är snyggast?
Vem vet mest om dig? Hm, Micke eller Jessica. <3
Vad vill du ha just nu? Mat!
Ditt mål i livet? Att lyckas med det jag vill, och förtsätta leva livet!
Rädd för? Hm.
Hur gammal är den äldsta person du kysst? -
Kommer du överens med dina föräldrar? Alltid!
Din hårfärg? Brunt!
Hur svarar du i mobilen? "Caroline" eller "ah hej det är Carro" eller "tjoo"
Sov du ensam inatt? Japp.
Vad var det senaste någon sa till dig? "Vart är mamma?"
Vad har du för skostorlek? 40-41.
Vill du gifta dig? Njaa.


en gammal bild på mig . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback