Stort Grattis! <3

2009-12-20 @ 23:05:05

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år . . .
HUUUUUUUUURRAAAAAAAAAAAAAAA

Idag fyller Världens Bästa Sonja Aldén år! Jag hade kunnat skriva världens uppsats om henne men det ska jag inte göra!!! Hon har ju haft sista julkonserten med gänget nere i Halmstad nu ikväll! Och jag hoppas hon har blivit ordentligt firad nu av dem!! Jag hade ju gjort vad som helst för att få vara där nere nu ju.. Men, jag fick ju turen att fira henne igår i Göteborg, så underbart! Gav presenter, massa kramar och det var så Bäst!! Oförglömligt!

GRATTIS än en gång, hoppas du haft en helt fantastisk dag! ♥
Många grattiskramar till dig Underbara S!

Förra året på hennes födelsedag!

Bara för att Sonja tyckte den där bilden var så otroligt fin..

D å,  N u  &  F ö r  A l l t i d
♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Annika

åå grattis älskade S! <3

2009-12-20 @ 23:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback