Dags att sova...

2009-02-04 @ 23:25:00
Det har blivit massa tv sedan sist. Kollade på Top model, jag har blivit helt fast i de alltså, inte bra alls. Och idag åkte en favorit ut, Elina.. Jag ville ju ha kvar henne ju. : (. Buhuu... Sedan blev det Made in Sweden, sista programmet också, väldigt tråkigt!!! Men jag såg inte de sista 15 minutrarna, för tvn eller boxen la av här hemma, haha. Så kollade slutet på datorn nyss här. Jag gillar Laila, hon är ju bara för goo alltså. <3

Sedan har jag pluggat också, skrev klart faktadelen i mitt arbete iallafall. Det blev väl bra. Och sedan har jag även en styrketräningstext som jag hittat på nätet, jag ville ju skriva om den men det får duga till imorrn. Woho, jag känner mig duktig liksom!! Jag vet inte om jag orkar skriva om studiebesöket just nu, det hinner jag fixa imorrn. Det ska nämligen också in på fredag.

Nu ska jag bädda upp här och sedan lägga mig, För jag har skola hela dagen imorrn. Desktop, religion, en timmes lunch och sist info&layoutA. Och före lunch ska jag även klämma in en träff med A, lycka till där!!!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback