Det är lördag.

2009-02-07 @ 11:47:47
Jag är vaken. Och jag har tråkigt som vanligt och dagen har knappt börjat, heja! Jag har inga som alls planer för dagen, tänkte försöka ta och plugga lite igen. Det är skönt att få saker gjorda i tid alltså, haha, jag brukar inte vara så bra på det. Men jag ska kämpa för de betygen jag vill ha och då måste ju sakerna in i tid så man inte kommer efter. Yeah, måste bara komma på vad jag ska plugga för något idag då...

Jag vet inte vad jag ska göra nu, funderar på att sätta i en film eller något. Om jag hittar någon bra... Det får nog bli High school musical 2, haha, men den är lätt att se liksom. Så kan jag plugga lite också, najs.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback