Ett litet problem...

2009-02-11 @ 20:38:14

och ett svårt val fan...

Det gäller lördagen den 28 februari.
Antingen...
...så åker jag till Stockholm och kollar på Melodifestivalen med Micke, A-K, Emma och Milla. (tror de var dem, om jag inte glömt någon?!) Hemma hos Micke...

E l l e r . . .

...så går jag på Sanelas 30 års-fest, som jag blev bjuden på idag. På Högbo spa, med mat och sådant. Kanske utgång efteråt. Skulle vara grymtkul, men jag kommer typ inte känna någon mer än S...

Detta är fan svårt ju... Jag lär fundera lite till alltså.
Det är ju två veckor kvar...

Eller så slutar det helt enkelt med att jag sitter hemma ensam på rummet och glor på Melodifestivalen, haha.


Kommentarer
Postat av: Mikael

Jennie kommer inte med, det gick inte :/

2009-02-11 @ 21:20:21
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/
Postat av: Carro

Aha okej :/

2009-02-11 @ 22:24:02
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback