In school.

2009-02-06 @ 08:47:15
Jag sitter nu i skolan, väldigt tidigt för att vara mig. Jag börjar nämligen vid tio med historia, men mamma skulle iväg så då passade jag på att få skjuts av henne. Så här är jag. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra fram till tio. Sitter bara här och slappar liksom, det är inte så många här på skolan denna tid heller, haha. Därför gör jag en liten lista nu istället...

Detta ska göras i helgen:
- Plugga spa (övn 3a-b-c, plocka ut ord i texter)
- Plugga inlaA (5-7 övn, resmål-tankekarta)
- Plugga reB (leta flaggor med religiösa symboler)
- Se på Let´s Dance. Heja Laila. <3
- Se på Melodifestivalen.
- Träna på söndag ?
- Se på Bones.

Jag vet att det är mycket plugg på denna lista, men det finns inte så mycket annat att göra på helgerna här. Jag vill ju inte ens ha helg ju, vill ha skola fan. Det är mycket roligare att kunna åka hit och träffa massa folk. Men ja, någon gång lär det väl vara helg också... Nu ska jag kika runt lite här, skriver igen när jag är hemma för dagen.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du glömde en sak under "Detta ska göras i helgen", RÖSTA PÅ SHIRLEY :D hahaha

2009-02-06 @ 14:01:07
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback