Ingen tid att sitta här...

2009-02-06 @ 15:55:58
Nu har jag typ nyligen kommit hem från skolan.

Hade som sagt historia vid tio. Där satt vi i smågrupper och pratade lite om källkritik och lite om vårat arbete. Sedan gjorde vi inte så mycket mera, börjar med nytt avsnitt på måndag. Ner i matsalen till lunch, satt där med L och J, som vanligt. Jag skrev lite på min källkritik som jag tror är klar nu. Vid ett var det dags för pedagogiskt ledarskap. Där vi gick igenom planeringen och fixade till den, fixade grupper till ped. inriktningarna och gjorde en liten önskelista på studiebesök. Och det kom även nya elever till kursen, så vi "gamla" körde en presentation inför alla om oss själva. Haha, det var lite kul!!! Men jag känner att ju fler vi blir desto tystare blir jag xD Och vi är 23 stycken nu... Hoppas på inga fler, men jag tror A skulle stänga elevintaget nu!!! Vi slutade iallafall vid tre, stod utanför och pratade med J, H och E innan jag drog hemåt.

Nu gör jag inte mycket. Och jag ska inte bli kvar här vid datorn heller. Tänkte fixa historian och skicka in den. Och sedan tänkte jag ta tag i spanskan. Sedan får vi se hur mycket klockan blir... Hörs senare iallafall.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback