Let´s Dance.

2009-02-06 @ 22:48:23
Jag har nyligen sett klart på Let´s Dance. Och jag säger det varje gång, Laila är fan helt otrolig ju. <3 Hon&Tobias och Morgon&Helena var helt klart de bästa paren ikväll, som alltid!!! Och det var väl rätt som åkte ut, han var nog sämst idag tyvärr.. Eller Georg kanske, haha. Menmen, längtar till nästa fredag redan.

Och jag har även pluggat under programmets gång och under pausen. Yeah!! Jag känner mig verkligen motiverad alltså, fan va gött. :D Det blev lite info&layout-uppgifter, mycket lätta och roliga. Jag håller fortfarande på här, haha. Värsta plugghästen jag blev ikväll, i like it!!!

Nu ska jag pluggis vidare och sedan ta på någon film.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var rätt person som åkte ut ur Let s Dance!

2009-02-07 @ 08:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback