Måndag.

2009-02-23 @ 18:43:22
Klockan ringde vid åtta, gick upp lite efter det och duschade. Fixade mig och packade väskan för dagen. Trallade iväg till skolan, kom dit strax efter elva. Slog mig ner i matsalen med Junia. Sedan sprang de lite olika folk fram och tillbaks vid oss; Therese, Sandra, Elin, Lana, Malin, Bana och Rania. Alla satt där med olika plugg, jag försökte få klart min historia-del i grupparbetet. Fick ihop lite grann iallafall. Vid tre var det dags för historia då, vi gick ihop i våra tvärgrupper. Pratade lite om hur vi skulle redovisa osv. A och J kom och pratade med oss, bestämde att vi skulle redovisa på måndag. Efter det så slutade vi, klockan var la runt fyra då. Och då trallade jag hemåt igen...

Det blev mat direkt när jag kom hem, sedan har jag hara suttit här och kikat runt på allt. Och kollar även lite på tv, inget roligt fan. Men ikväll är det dags för Lipstick jungle, wohoo!!!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback