My week.

2009-02-02 @ 20:51:27
Min lilla vecka:
  • Tisdag: Arkiv Gävleborg med skolan. Step up/styrka på kvällen.
  • Onsdag: Skola på förrmiddan. Afrikansk dans på kvällen. Made in Sweden på tv.
  • Torsdag: Skola hela dagen.
  • Fredag: Skola hela dagen. Let´s dance på tv.
  • Lördag: Inget planerat. Melodifestivalen på tv.
  • Söndag: Inget planerat. Bones på tv.

Så ser min vecka ut, vad jag vet nu iallafall. Jag ska la försöka plugga lite också, mitt lokal historia-arbete ska in på fredag. Så de lär jag få klart på något vis. Kanske få ihop en styrketräningstext också. Läsa i spanskaboken också. Ja de finns en del att fixa i veckan, najs.

Snart dags för Lipstick jungle. Kika in de vettja. :D Ruskigt bra är det!!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du får hålla utkik efter mig och Anna på lördag i Melodifestivalen :D JAG LÄNGTAAAR! <3

2009-02-02 @ 22:16:55
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback