Mycket att läsa.

2009-02-01 @ 19:49:25
Jag har nyligen beställt lite böcker från cdon. Jag som inte är den som gillar att läsa, men nu har jag lite att ta mig igenom, haha. Det blev hela tre böcker, bara för att komma över hundra spänn så jag fick fraktfritt genom csn-kortet. Det blev Lipstick jungle, Främmande fågel och Det ska bli ett sant nöje att döda dig. Första för att jag älskar serien och ska bli kul att läsa. Andra gick ju som serie förut, den var riktigt bra, kul att läsa också. Den sistnämnda blev det bara ändå, för jag lära ha en till, det stod mellan den och Egogirl. Men mamma ville också läsa Graafs bok så det fick bli den.
Får se när jag får hem dem, men det blir nog i veckan här...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Maggans bok är jättebra! Du kommer att vara så tagen efteråt!

2009-02-01 @ 20:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback